گزارشگران امروز مردم بودند؛ نه خبرنگاران/ بنویسید تا آخر ایستاده ایم
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن بامداد امروز- شنبه- ساعت 9 در خیابانهای منتهی به آزادی در حالی آغاز شد كه در گوشه و كنار خیابان مردم مشتاق در انتظار آغاز برگزاری مراسم بودند.

**در ساعت 9:30 بامداد حوالی میدان انقلاب، همسران شهدای ترور از جمله همسر شهید علی محمدی،همسر شهید رضایی نژاد،همسر شهید احمدی روشن با شعار ایران پر ازاحمدی روشن هاست ،به جمع مردم پیوستند.

**در این راهپیمایی همسر شهید علی محمدی یك جمله از زبان همسرش گفت كه این انقلاب با همراهی ملت ایران محال است از بین برود.

**در مسیر ده گانه به سمت میدان آزادی شاهد استقرار عشایری از نقاط مختلف كشور بودیم كه با فرهنگ محلی خود این روز را جشن گرفته كه با استقبال راهپیمایان مواجه شد.

**در طی برگزاری این مراسم ،مردم شعارهای مرگ بر اسرائیل،مرگ بر آمریكا ،ایران پر از احمدی روشن هاست؛برای دفع فتنه ها بصیرت ، بصیرت و مرگ بر سران فتنه سر دادند.

**حضور گسترده مردم از پیر و جوان ،زن و مرد ،عصا بدست و با ویلچر ،مقامات و مسئولین به حدی بود كه در پیاده رو ها نیز جایی برای قدم برداشتن نبود.

**در چنین فضایی تنها خبرنگاران و تصویربرداران وعكاسان نبودند كه این حضور پرشور را به ثبت می رساندند بلكه مردم نیز با دوربین های خود این صحنه ها را به تصویر كشیدند.

**در میدان انقلاب بنری از عكس های منتشر نشده سالهای 57 كه مربوط به یكی از عكاسان دوران انقلاب بود، نصب شد و در پای این بنر تمامی مردم با جملاتی نظیر مرگ بر امریكا و مرگ بر اسرائیل،آمریكا هیچ غلطی نمی تواند بكند و انرژی هسته ای حق ملت ایران است ،به ثبت رساندند.

**بنویسید كه تا آخر ایستاده ایم

شركت كنندگان در راهپیمایی 22 بهمن همچنان كه با مشتهای گره كرده شعار می دادند ،خواستار ثبت اسامی شان بودند تا به جهانیان بگویند تا آخر پای انقلاب و ارزشها و آرمان های انقلاب ایستاده ایم .

**در مسیر میدان صادقیه به سمت میدان آزادی كه از مسیرهای مشخص شده برای شركت كنندگان راهپیمایی روز 22 بهمن به شمار می آمد یكی از شركت كنندگان در مراسم گفت : به گوش دشمنان این نظام برسانید كه انقلاب به سادگی نصیبمان نشده است كه به راحتی از كف بدهیم .

وی افزود: ریشه های انقلاب هر سال استوار تر از گذشته خواهد شد و جوانان این مرز و بوم اجازه هیچ گونه تعرضی را به میهن اسلامی مان نخواهند داد.

پیرمردی كه با كمك عصا و به سختی به خیل شركت كنندگان در راهپیمایی پیوسته بود نیز گفت :من شاید چند قدم بیشتر نتوانم بردارم ولی امروز از خدا خواستم توانایی بدهد تا بتوانم با حضور خود ثابت كنم كه تا آخرین قطره خون پشتیبان نظام و ولایت هستیم.

**در میان انبوه شركت كنندگان مادران شهدایی كه با در دست داشتن عكس های فرزندان شهیدشان در راهپیمایی حاضر شده بودند قابل توجه بود. مادر شهیدی كه دو فرزندش در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده است گفت : هرچه از زمان این انقلاب می گذرد تازه به ارزش های آن پی می بریم و اگر امروز نیز فرزندی داشتم باز هم فدای انقلاب می كردم .

** شعارهای شركت كنندگان

شعارهای هماهنگ و متناسب شركت كنندگان در راهپیمایی از دیگر موضوعات قابل توجه بود. آنان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل و انگلیس اعلام انزجار خود را از این كشورها اعلام كردند و در كنار آن با شعار های مرگ بر ضد ولایت فقیه بار دیگر پشتیبانی و تجدید میثاق خود را از رهبری نشان دادند.

امروز مردم ایران این سخن امام خمینی(ره) كه فرمودند:'آمریكا هیچ غلطی نمی تواند بكند ' را بار دیگر به گوش جهانیان رساندند .

سیام/9121**گ.س**1053*1580





:: برچسب‌ها: فیلم ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: